Når du har valgt et firma kan du se de oplevelser der er tilknyttet det firma.
Udover dette kan du redigere og oprette informationer til de enkelte oplevelser.
Her skal ud udfylde informationer om oplevelsen. Firma = Navnet/titlen på din oplevelse - IKKE navnet på udbyder! Under ”type” Skal du angive om der er tale om en Attraktion eller en Aktivitet. (Definition: Attraktion = Ligger på fast adresse og er tilgængelig hele dagen, fx Djurs Sommerland. Aktivitet = Afholdes kun på bestemte dage/tidspunkter, fx ” krabbe jagt” el. guidet cykeltur” Det tlf.nr. / e-mail du angiver vil blive vist på hjemmesiden, samt brugt til advisering om booking. Gæst ankomst: Vælg hvor mange timer forinden oplevelsen finder sted, man skal have booket. Vælg Status Online, hvis oplevelsen skal vises på hjemmesiden eller Offline, hvis den ikke skal. Har du fx endnu ikke fastlagt datoer eller fået taget billeder, så start med at lægge oplevelse Offline – derved kan den ikke ses på hjemmesiden. Til sidst, afkryds om du ønsker advisering på mail, sms eller begge (Der adviserede på tidligere angivne tlf. nr. og mail adresse)
Her definerer du aldersfordelingen for dine billetter /gæster. I det fleste tilfælde er det hensigtsmæssigt at have en barn/voksen og gratis (baby) kategori. Har du andre, fx pensionist, skal du også sætte alder på dem her. Klik (+) for at tilføje en ny kategori. Angiv start og slut alder og giv den et navn. Du kan redigere i en kategori ved at klikke på den blå knap med blyanten eller slette den ved at klikke på den røde knap med skraldespanden.
Angiv valutakurser for dine priser. Du skal som minimum have DKK som valuta, her vil kursen altid være 100. Ønsker du at tilføje andre valuta fx €, kan du gøre det ved at klikke på (+), navngive din valuta og sætte en kurs. Desuden er der mulighed for at markere hvilken valuta der er standart. Du kan altid redigere og slette en valuta igen.
Her har du mulighed for at lægge billeder op til din oplevelse. Du kan lægge op til 6 billeder op. IMG 1 Er det første billede i række, og derfor også dét som vil blive vist i booking flowet. Derefter følges IMG2, IMG 3 og så fremdeles. Disse vises dog kun når man går ind på selv oplevelsen. // Er ikke sikker på hvor de vises. PDF_LOGO: PDF_BOTTOM :
Her har du muligt at tilføje og redigere de forskellige teksttyper. Hver tekst type bruges i forskellige sammenhænge og i forskellige designs. Herunder kommer en kort beskrivelse af hvor type teksterne bruges. WEBSITE_TEXT: Er en generel beskrivelse oplevelsen. BOOKING_TEXT: Er den tekst der vises i booking flowet – en appetitvækker der skal få folk til at klikke ind på oplevelsen og læse mere. WEBSITE_FACTS: // mangler WEBSITE_INFO: // mangler WEBSITE_VIDEO_CODE: // mangler Vær OBS på at ikke alle typer er tilgængelige i alle designes/hjemmesider.